06 Oktober 2008

Aku dah balik Labuan.....

(Gambar: Aku ketika di jalan Kampung Suang Kepoh)
Grrrrr..... Sejukkkkk.....

Apa yang sejuk???

Tadi dalam perut feri express yang aku naik sejuk sangat... Aircond kuat sangat. Tapi, feri tadi ok sikit dari feri2 yang aku naik sebelum ni. Dalamnya nda berapa bau munyak macam yang lain2. Nda la aku mabuk ari ni. Wahaha...

Banyak barang aku bawa tadi pasal tu naik feri express.. Komputer & barang2 lain lagi termasuk kuih raya dari kampung. Banyak assignment perlu disiapkan pasal tu terpaksa bawa komputer balik sini..

Malangnya..... Komputer ku nda hidup. Tadi time aku tarik2 terjatuh and terhentak sikit. Sekali nda boleh on. waaaaaaaaa....:( Penat2 aku bawa. Taip blog ni pun gna komputer kawan. Biarlah...

Apa2 pun Selamat Hari Raya 2 U all walau di mana berada.

Tiada ulasan:


ClusterMaps

Jumlah pelawat.

Powered By Blogger