06 Februari 2009

Terima Kasih

(Klik saja itu gambar kalau kamurang mau tingu saiz lebih besar :)

Mungkin tidak terlalu lewat untuk saya mengucapkan berbanyak ribuan terima kasih kepada Staff bahagian Kewangan khususnya dan Staff Perbadanan Labuan Umumnya di atas tunjuk ajar dan kerja sama kalian. Ucapan terima kasih khas ditujukan untuk En. Aziman Bin Miskah(Pengarah Bahagian Kewangan), Pn. Maimunah Arshad (Pen. Pengarah-Hasil) selaku "supervisor training"ku. Seterusnya kepada Kak Laura, Kak Shaberinah, Kak Nordiana, Bro Senail, Bro Asmadi, Kak Mahani, Kak Mazila, Kak Jun, Kak Masnah, Adik Zirah, Hjh. Simai, Kak Faridah, Bro Aziz (Pen. Pengarah-Perolehan), Bro Marfauzee, Pn. Morin (Pen. Pengarah), Kak Aminah, Pn, Angela juga kepada staff-staff Perbadanan Labuan yang Lain yang tidak dapat saya sebutkan.

Tunjuk ajar kalian selama saya berada dalam organisasi kalian sangat saya hargai. Bekerjasama dengan kalian juga menjadi satu pengalaman baru kepada saya dan saya kira ianya amat berguna untuk kehidupan sehari-harian saya. Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf kiranya ada perbuatan atau percakapan dari saya yang menyinggung atau terkasar samada disengaja atau tidak, disedari atau tidak. Halalkan makan dan minum. Kalian semua amat sporting bagi saya. Bah... Kak Shaberinah, Kak Laura, kak Diana dan yang berkaitan itu, klu ada apa-apa minta tolong buli kontek saya bah anytime kalau saya dan kalian kebetulan tidak sibuk, buli bah saya tulung edit gambar. Hehe....

(p/s: Sorry kepada 2 org bro(Bro Aziz & Fauzee), tiada saya jumpa gambar kamu.. Puas saya cari di Friendster kak Diana & Kak Laura.. Hehehe..)

4 ulasan:

zrull berkata...

tahniah mus..all the best..

Lt Kdr (M) Musli Bin Jaffar berkata...

TQ Tody. Bisuk sabtu aku pulang KK 14 Feb 2009. Mungkin jarang2lah ni update Blog.Taulah dikampung tu mna ada internet dirumah..Hehehehe..kecuali pg CC..Nantilah klu ada opis sendiri baru aktif mcm biasa..Aisemen...

NONG berkata...

Hai Muss..pasti sedih kan berpisah dengan rakan2?
Lumrah dunia bo tu Muss..
Muss..kalau ko uda balik KM dan mau guna internet, ko datang ja bo sini tempat akak ni. Akak pakai streamyx tapi akak pasang wifi. Jaji..ko bawa ja laptop ko sini. Free ja.Akak inda juga minta bayar bo..Jgn ko segan2.Brother Tompinai pun ON juga tu.hehehee

Lt Kdr (M) Musli Bin Jaffar berkata...

TQ kak, ba macam mna la ini.. mna ada laptop..hehehe.. penat la ini bawa komputer PC ni balik2 hehehe....

inda' apa bah klu ada masa saya pigi CC juga ni..hehehe... stay d KK dlu cari apa2 ja kerja.. dikampung tanam anggur tapi tida laku..hehehe


ClusterMaps

Jumlah pelawat.

Powered By Blogger