05 Disember 2008

Aku anak jomo sama...

Aku anak jomo sama,
Nyia' padul diri sengsara,
Nyembet kejayaan ta' elau bunda',
Harapan bongso ko' keluarga..
Ingin ngenda' aku berjaya..
Buli ngubah nasib yang susah..

Aku anak jomo sama,
Selalu ingot nasihat iyang ema',
Nasihat alap untuk semimon manusia,
Yang elum ni hanya sementara..
Supaya diri niya' sengsara,
Akibat fikiran yang pendok bana...

Aku anak sama kelahiran Sebayan,
Temban ta' Rasak Laut/Suang Kepoh Aku pan,
Temban ta' Marasinsim aku pan,
Temban ta' Teritipan teresoku pan,
Temban ta' Minggo-minggo laat teresoku no pan,
Sanang susah teresoku no pan,

Aku anak sama laman teluk Marudu,
Nyia' sanang tinipu-tipu,
Nyia' mudah binudu-budu,
Nyia' mudah ko' temu musuh,
Nyia' mudah ngelupo guru,
Nyia' lupo Allah s.w.t. emban pesuud.


Harapan ku kiti no:
Anak jomo sama yang sopan,
Anak jomo sama yang akalan*,
Anak jomo sama yang jagoan*,
Anak jomo sama yang nyia' temban*,
Anak jomo sama yang menang*,
Anak jomo sama yang senang*,
Anak jomo sama yang jinulang*,
Anak jomo sama yang nyia' alang-alang*,
Anak jomo sama yang gemilang*,
Anak jomo sama yang nyia tembirang,
Anak jomo sama yang cemerlang*,

*semimon diom perkara yang alap-alap...

Tiada ulasan:


ClusterMaps

Jumlah pelawat.

Powered By Blogger