06 Januari 2009

KASIHANI PALESTINE..!!!


(Bom beracun yang diguna oleh tentera Israel)
Menurut badan perubatan Gaza, 530 rakyat Palestin terbunuh, termasuk 87 kanak-kanak dan hampir 2,000 cedera sejak Israel melancarkan serangan ke atas wilayah Palestin itu 27 Disember lalu. Di pihak Israel pula, seorang tentera terbunuh dan 55 cedera.

(MAGDI al-Samuli tidak dapat menahan kesedihan melihat mayat anaknya di Hospital Shifa di Gaza akibat bedilan kereta kebal tentera Israel awal pagi semalam.)
http://www.worldproutassembly.org/new%20photo%20of%20palestine.jpg
Hancur hati bila mata sendiri meratapi kematian insan tersayang.. Inikah yang Israel mahukan?? Cukuplah Israel, Jangan dibinasakan lagi nyawa-nyawa yang ada di Palestine. Jangan dihancurkan masadepan generasi mudanya.. Jangan selalu suka memancing kemarahan umat Islam serta umat-umat yang cintakan kedamaian di seluruh dunia.. Hentikan kezaliman mu Israil.. Hentikanlah..
http://www.wfdy.org/Publications/WFDY%27S%20CAMPAINGS/PALESTINE/Postcard%20Palestine.jpg

BEBASKANLAH..!!!
http://i3.photobucket.com/albums/y81/mrmysterrious/palestine4.jpg
HENTIKANLAH KEZALIMAN.. HENTIKAN DARI TERUS MENGHUKUM DAN MENYEKSA..

Makhool1.jpg

JANGAN SIKSA MEREKA..!!!!
http://www.worldproutassembly.org/grief-palestine.jpg
TANGISAN, HAMPA, SEDIH, KECEWA, MALAH LEBIH DARI ITU.. BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU MEMIKUL.. HILANG TEMPAT BERGANTUNG, HILANG TEMPAT BERLINDUNG, HILANG SEGALA-GALANYA... TERGAMAK SUNGGUH ISRAEL.. MANA DIA KUASA BESAR YANG MENCANANG-CANANG UNTUK MENGHAPUSKAN PENGGANAS??? MANA DIA BUSH?? MANA DIA OBAMA?? APAKAH KALIAN BUTA?? INI SATU KEZALIMAN YANG JELAS DEPAN MATA SETIAP INSAN.. SELURUH DUNIA MENGETAHUI..

2 ulasan:

NONG berkata...

Tangisan yang tak akan pernah berakhir...hujan ubat sekalipun yang turun tak akan dapat mengubati kesengsaraan yang dilalui oleh mereka ini...
Ya TUHANku..aku insaf.

Lindungi negara tercinta kami ya Tuhan...

Kuasa besar macam US mana berani mau lawan israel o...Cakap besar saja ba durang ni.
Yang sebenar-benarnyanya Politik,agama,sosial,ekonomi negara US ni bukan milik mereka. Semuanya dikuasai oleh Zionis..
US hanya boneka...kalau tidak,dari dulu mereka dapat hentikan semua keganasan ini.ZIONIS IS A DEVIL..

Lt Kdr (M) Musli Bin Jaffar berkata...

Terima kasih... Ini sajalah yang mampu dibuat buat masa ni.. Nda' terdaya dari segi tenaga dan wang ringgit untuk bantu Palestine.. Saluran suara pakai blog/sosial network yang lain free, so sama2 kita guna untuk perkara yang memberi faedah....


ClusterMaps

Jumlah pelawat.

Powered By Blogger