17 November 2008

Balik Kampung..


Assalamualaikum w.t.b. dan salam perpaduan..

Esok tanggal 19 November 2008 kalau tiada aral melintang saya akan pulang KM. Mungkin saya akan berada di kampung selama seminggu. So, jarang-jaranglah saya tingu' blog ni dan mengomen di blog cikgu Androd melainkan pergi CC. Itu pun kalau sudah di kampung jarang2 juga saya pigi CC. Pada 28 Novem insyallah saya akan kembali semula ke Labuan.. Latihan industri/praktikal saya start 1 December ni. Habis LI ni mo cari kerja la pulak.. Ulasan pasal "pekerjaan" nnt akan bersambung sekembalinya saya dari KM..

Komen pasal gambar? Hehe... Gambar Kg. Rasak Laut seolah-olah menunggu kepulangan saya. Rindu mau jumpa keluarga terutama Iya' dan anak2 buah saya. Apa2 pun buat rakan blogger teruskan usaha memblog..

Tiada ulasan:


ClusterMaps

Jumlah pelawat.

Powered By Blogger